2023年12月5日 星期二

360° 度維港景色。空中下午茶

大個仔可以陪媽媽去打卡喇!
聖誕月,Café 100 By The Ritz Carlton 推出期間限定既聖誕下午茶。



我咁大個女第一次去Sky 100**
感恩當日天氣超好,360度居高臨下欣賞維港兩岸既景色真係好靚呀!


如果無帶小朋友既話,我強烈建議坐Bar枱,因為影相好靚~

 
不過我地帶BB同埋有BB車,都係坐番普通方枱方便D…


餐廳仲安排左Stokke high chair 俾BB坐~
同埋提供小童餐具,非常Baby Friendly呀!



Tea set架仿照Sky100既外形設計,辨識度高~
好有特色!
下午茶食物由Ritz-Carlton提供,質素絕對有保證~


鹹甜點都各有特色….


我最鍾意既就係的法式鴨肝慕絲配洛神花包及小紅莓果醬~
濃郁豐厚既鴨肝配埋酸酸甜甜小紅莓果醬,中和左鴨肝個種膩既感覺,兩者好夾**
紅菜頭醃漬三文魚迷你三文治配三文魚子及檸檬醬亦都好fresh, 好出色!


套餐包左兩杯飲品….
我地叫左凍茶,有淡淡既果香味~


同層仲有好多打卡位~
食飽飽,可以四圍打下卡**
睇埋日落,浪漫!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

如有任何查詢,歡迎留言, 電郵或IG聯繫。

Makiyo.B E-mail : makiyo_yeung@yahoo.com.hk

IG: makiyo_yeung

沒有留言:

張貼留言