2023年6月16日 星期五

尖沙咀百日宴場地+佈置分享 – 中式午宴

 久休之後第一篇分享文就係要分享我地既百日宴喇!!!

BB係3月6號出世,所以我哋一早已經訂咗係6月10日(星期六)舉行百日宴。


上網睇過好多資料,但係發現好多都只係介紹場地佈置,而分享場地嘅文章就唔係咁多,最後我係一D佈置公司既IG搵到一間The One 既西餐廳,俾左一半訂金,諗住終於安樂哂!
點知…..係5月中突然間收到餐廳結業嘅消息,仲要係o係佈置公司口中得知,估唔到繼BC之後,我又成為一個苦主。

當時既要追討番訂金,又要急住搵新場地,真係好崩潰,好彩最後搵到呢一個場地,不論服務、環境同食物都好滿意,親友都讚不絕口,趁着產假到最後一日,決定寫呢篇文章同大家分享一下呢個百日宴場地!


我地預算賓客既人數唔多,只係70人左右,但係我唔想要間板既廳房,想要個台可以放backdrop,又想要有窗,有足夠既光線。
呢度真係完全滿足晒我嘅要求….

我哋係食午宴,餐廳早上10點就交場俾我哋做佈置…
呢個場地係年頭先至開業,所以裝修都好新淨….
正正方方,冇乜柱位,擺8-10 圍都無問題。
加上佈置公司既佈置~
真係好可愛呀!



職員仲俾咗個好大既新娘房俾BB換尿片同餵奶….
不過當日太忙,所以無影到新娘房既相。

食物賣相同質素都好好,乳豬用鐵板上,熱辣辣好特別~
職員好有禮貌,切蛋糕,免費泊車嘅安排,都安排得妥當。


至於佈置方面….
我上網搵過好多間唔同嘅佈置公司,雖然好多都靚,但價錢就太貴~
最後俾我搵到呢一間,佢會就番你既Budget去做設計….
覆得好快,好有交帶。

除左backdrop,佢哋仲有e-invocation card既服務~
好貼心….
最後隻大笨象同獅子,我仲拎左番屋企仲擺設添!



場地:潮。囍薈

佈置:Ballooner_three


以上全部都係自費分享
希望可以幫到各位煩惱緊搞百日宴嘅媽媽啦!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

如有任何查詢,歡迎留言或電郵聯繫。

Makiyo.B E-mail : makiyo_yeung@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言